همه چیز درباره شب زفاف
برترین مقالات و دانلودهای روز دنیا
درباره سایت

مـن بـا بقیهـ متفــاوتـم .. اگـر میخـواهـی مثـل سـایـریـن بـاشـم بـرو دنبــال همــان " بقیــه " ... آنکـه درون مـن خفتــــه استـــ،" میـــــــزان" استـــ .. میـــــــــــزانی کهـ منتظــــرستـــ دستــ از پــا خطــا کنــی تــا تـلخ تـریـن تلــخ هـا را بهـ تــو بـچشـــانــد ... پــس اگـر نمیتــوانــی " خــــاص " بــودنـــم را تحمــل کنــی بهـ مــن نــزدیکــ نشـــو کهـ هــم دورتــــ میکنـــم هـــم درو اتـــ ...♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥مـن زنــــــم... مــن از جنــس زنـــــــان خاکـی ایــن زمیـــنم. نهـ تنهــایــم نهـ زمیــن خــوردهـ و نهـ بــدبخــتـم نهـ... دنیـــای مـن متعلــق بهـ مــن استـــ. فقـط بــا کســـی قسمتــش میکنــــم کهـ از جنــس مــن بــاشــد... در دنیــــای مــن عـــاشــق شـــدن محـــــــال نیـستــ امـــا ... عشــق را خـــرج هــر تـــازهـ رسیـــدهـ ای نمیکـــــنم... در دنیـــــای مــن نهـ خیـــانتــ کــارنــد نهـ دروغگــــــو نهـ ... چـــرا کهـ غیــــر از ایـــن بهـ دنیــــــای مــن راهـ نــــــــدارد. دنیــــــایـم را خـــودم مـی‌ســــــــــازم.
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 1551
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

آمار بازدید
بازدید امروز : 44
باردید دیروز : 0
گوگل امروز : 4
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 293
بازدید ماه : 3208
بازدید سال : 23896
بازدید کلی : 314172
موضوعات
دانستنیهای پزشکی
دانستنیهای جنسی و زناشویی
دانستنیهای جالب
دانستنیهایی درباره بیماریها
دانستنیهای غذایی
دانستنیهای آرایشی و زیبایی
دانستنیهای نوزادان و کودکان
دانستنیهای آشپزی و خانه داري
موفقیت،کسب و کار
استخدام و معرفی سایتهای درآمدزا
دانستنی های زندگی
دانستنی های مذهبی
داستان و دانستنيهاي عشقي
دانستنی های علمی
دانستنی های تغذیه
دانستنیهای عمومی
خانواده و ازدواج
هنری
نویسندگان
  • خانم باران نفیسی
  • چت باکس

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)
    [Menu_Title]


    ۱- درد به علت پارگی پرده بکارت .

    این درد همانطور که در بالا ذکر شد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است . که اینگونه زخمها معمولا دردناک تر از سایر زخمها می باشند . برای کنترل یا کاهش درد ، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است .
    این کار سبب میشود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد . رسیدن به ارگاسم ، آستانه درد را بالا می برد و باعث میشود که درد یا خیلی کم شود یا قابل تحمل گردد . به عنوان مثال در زمان ارگاسم اگر شخص گاز گرفته شود درد را احساس نمی کند یا درد بسیار جزئی خواهد بود .

    ۲- درد به علت دخول

    این درد دقیقا درد به علت کشش دیواره واژن می باشد . شما وقتی بادکنکی را برای اولین بار باد می کنید ، زور بیشتری بکار می برید تا بتوانید دیواره های بادکنک را از هم باز کنید . این حالت دقیقا در واژن هم ایجاد می شود . واژن برای اولین بار میخواهد باز شود . پس درد زیادی را حس می کند . برای کنترل این درد دقیقا مثل بالا باید معاشقه طولانی داشت . تا هم واژن لیز شود و هم آستانه درد افزایش یابد . برای این منظور می شود از ژل لوبریکانت استفاده نمود.


    در کل برای آمیزش بهتر و کم درد در اولین تجربه باید نکات زیر را توجه نمود :


    ۱- معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ارگاسم

    ۲- استفاده از ژل لوبریکانت

    ۳- بهتر است دختر لبه تخت دراز بکشد . جوری که پاهای وی کاملا روی زمین قرار بگیرد . در این صورت کمترین درد و فشار به دختر وارد میشود.

    ۴- دختر را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد.

    ۵- درصورت داشتن درد شدید از ادامه نزدیکی خودداری کنید.
    پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کم است . البته این قضیه به جثه زن و سن دختر دارد. در بعضی از موارد پرده دختر با نزدیکی پاره نمی شود . در این حالت حتما باید با جراح زنان مشورت نمود تا وی به روش جراحی پرده را باز نماید. تا ۳ روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی ، طبیعی است و نباید نگران بود. در صورتی که هر گونه سوال برای شما پیش آمد حتما با ما مکاتبه کنید.

    آن سوی زفاف
    پاره شدن پرده بکارت ، در حقیقت نمود خارجی جریانی بسیار پیچیده است که باید آن را آغاز “زنانگی” و پایان “دوشیزگی” شمرد. تازه عروس بنا به طبیعت ، از نخستین اکراه و هراس دارد و علت آن معمولا درد جسمانی نیست که اگر همراه با آرامش و خودداری و صبوری مرد باشد خیلی جزئی است. غالبا خود دختر هم نمی داند علت این هراس و اکراه در کجاست ؟ در واقع تازه عروس در این مرحله دچار نوعی ” شرم ” نیز هست . همه این علت ها را باید در جای دیگری جستجو کرد.
    در حقیقت چون زن در این مرحله که وارد حیات زناشویی می گردد، دگرگونی مهمی در برابر خود می بیند و به زندگی آینده و مسوولیت ها و خطرهای آن می اندیشد و از آن واهمه دارد. همه این واهمه ها ، چه زن از آن آگاه باشد و چه نباشد ، قابل ملاحظه و شایسته توجه است.
    این وظیفه شوهر است که وجود این هراس فطری زن را دریابد و همواره آن را به یاد داشته باشد. بهترین فرصت برای جلب اطمینان زن همین دوره کوتاه است. معروف است که زفاف را نباید با جبر آغاز کرد ، ما می گوییم در کار پاره شدن پرده دوشیزگی نه تنها جبر نباید در کار باشد بلکه این عمل باید دنباله و نتیجه نوازشی صبورانه و معاشقه ای جانانه باشد و شوهر باید عروس را به تدریج متمایل و راغب به عمل نماید نه آن که با شتابکاری و به کار بردن زور ، تنها حس شهوت خویش را فرو نشاند.در این صورت تنها جسم زن را تصرف کرده و از تصرف روح او ناتوان مانده است. بنابراین شوهر در شب زفاف باید تمام تمهیدات لازم را به کار گیرد و در نهایت ملایمت و ظرافت عمل کند و بداند که کوچکترین اشتباه ، چندان زن را خسته و دل آزرده می کند که به آسانی التیام پذیر نخواهد بود و گاه تا پایان زندگی زناشویی آثار آن بر جای می ماند.
    از نظر روانشناسی این دردهای روحی منجر به پیدایش هزاران نوع اختلالات فکری ، غم و اندوه مزمن می گردد که درمان آن بسیار مشکل خواهد بود زیرا اغلب منشا و علت اصلی آن ناشناخته می ماند.
    در واقع علت سرد مزاجی بسیاری از زنانی که لذت جنسی نمی برند آن است که در شب زفاف ناگواری دیده و رنج و تب روحی کشیده اند و این تالمات در ضمیر پنهان آنها مانده و اختلالات جسمی و روانی بعدی را با خود آورده است.
    بسیاری از امراض دیگر چون پریشان خیالی و بیماریهای عصبی غالبا در اثر همین رویدادهای به ظاهر کوچک شب زفاف ایجاد می شود و گاهی این عوارض روحی به قدری پیچیده و شدید می شود که روان پزشک باید مدتها وقت صرف کند تا پس از جلب اعتماد و اطمینان بیمار ، شاید موفق به کشف ریشه اصلی اختلال گردد.
    این است که باز تکرار می کنیم در نوازش و مهربانی و رعایت حال تازه عروس به ویژه در شب رفاف به هیچ وجه نباید کوتاهی کرد. هیچ دختری فطرتا مرد را مختار نخواهد دانست تا هر چه می خواهد بکند و اگر حجب و حیای عروس یا هر علت ناشناخته دیگر مانع از آن است که به میل تسلیم شود بهتر است یک شب یا حتی شبهای متعدد ، زفاف را به عقب انداخت تا عروس به تماس جسمانی خو بگیرد و با آرامش خاطر مشتاق و راغب به ارتباط جنسی شود. عمر انسان آن قدر کوتاه نیست که چنین شتابکاری لازم باشد و به خصوص در این دوره ، صبر و متانت و حوصله به پیروزی و کامروایی خواهد انجامید.
    در اینجا باید یادآور شویم اگر داماد به دلیل ضعف نفس و سستی در رفتار ، بخواهد به هر نحو عمل را انجام دهد به نتیجه نمی رسد و لازم است اصرار در این باره خیلی ملایم و صبورانه باشد. اصولا زن وقتی هم حاضر و راغب به تسلیم است طبیعتا می خواهد بر او ظفر یابند ولی بین فتح عاشقانه و استیلای وحشیانه تفاوت بسیار است و مرد باید با فراست دریابد که هنگام دخول فرا رسیده است. به طور کلی در هفته های اول ازدواج برای نزدیکی نباید پافشاری کرد جز آن که عروس خود ابراز تمایل کند. شوهر اگر عیبی در بدن زن مشاهده کرد ، هرگز نباید آن را آشکار کند یا اظهار تعجب کند مبادا زن اندوهگین شود و آن را مایه حقارت پندارد.

    حساسیت شب زفاف
    زفاف که همان ازاله ی بکارت در دختر است برای هر دو از خاصیت خاصی برخوردار است . انجام ناقص و یا وحشیانه ی آن در دختر می تواند آثار سوء جبران ناپذیری را ایجاد کند . داماد باید حالت خاص عروسش را درک کند و بدون آمادگی همسرش با او آمیزش نکند . مرد جوان باید غریزه ی جنسی خویش را کنترل کند و اگر در همسر خویش آمادگی نمی بیند صبر کند تا زمان مناسب فرا رسد و با مساعد شدن شرایط با ملاطفت و آرامی زفاف را انجام دهد . برخی از جوانهای بی تجربه شرایط حساس همسر خویش را در نظر نمی گیرند و در همان شب اول بنیاد زندگی خویش را خراب می کنند .

    چون پسر و دختر نادان بوند                    گله چران یا که شتر بان بوند
    درس زناشویی کجا خوانده اند                  کی بره قافله پی برده اند
    ببر صفت حمله به آهو کند                      غرش و تندی و هیاهو کند
    ای پسر آخر دمی آرام باش                      ای شتر مست دمی رام باش
    تندی داماد و خموشی زن                        سرد کند جمله چو صد بادزن

    این شب برای اغلب زوجها شب پر التهابی است و اولین شب ارتباط جنسی جدی میان آنهاست.

    - زنها در این شب به شدت نگران و مضطرب هستند. خاطره این شب تا پایان زندگی در ذهن زنان باقی می ماند.حتی اگر بعدها ازدواجهای مکرری کنند.

    - پاره شدن پرده بکارت اغلب با آمدن مقداری خون همراه است و این برای طرفین مهم و استرس آور بوده و در زنها همراه با درد و سوزش و ضعف جسمانی است.

     


    - مردها سعی کنند قبل از شب عروسی با خانواده خود جهت کنار گذاشتن آداب و رسوم غلط به طور جدی صحبت کنند.


    - به همسر خود برای کسب اعتماد به نفس قبل از شب زفاف روحیه بدهید.

    - هیچ لزومی ندارد که مردها همان شب اول پرده زن را پاره کنند. بهتر است به شب دیگری موکول گردد.

    - سعی کنید این شب را با معاشقه و بوسه و لمس بگذرانید و دخول را به شبهای دیگر موکول کنید.

    - این شب را در آغوش هم و برهنه تا صبح سپری کنید.

    شب عروسی – خودتان را آماده کنید
    شـب عروسـی بـه نظر بسیاری از افراد موضوعی است که صحبت کردن در مورد آن ممنوع می باشد؛ به ویژه برای ما آسیایی ها، اما به هـر حـال مسئـله ای اسـت که بسیاری از زوج هـای تـازه ازدواج کرده ، دیر یا زود با آن بـرخـورد کـرده و لذتش را خواهند بـرد. به جـای اینـکه ایـن مـوضوع را پنهان نگه داریم، بهتر است مطلب را باز کرده و در مـورد آن بـحث کنیم.
    مـانند تعداد بسیار زیادی از عروس و دامادهای دیگر ممکن است شما هم در این فـکر بـاشیـد که چـگونه باید به شب عروسی خود نزدیک شوید ؛ در این شرایـط هـزاران پرسش بی پاسخ به ذهن شما خطور می کند : آیا همه ی زوج ها شب عروسی با هم ارتباط جنسی برقرار می کنند؟ کسانیکه برای نخستین بار است که یک چنین تجربه ای را کسب می کنند، چگونه می توانند با هیجان وارده روبرو شده و آنرا به درستی کنترل نمایند؟ و هزاران پرسش دیگر. همچنین ممکن است برخی از افراد تصور کنند که آیا باید حتماً رابطه جنسی همان شب انجام پذیرد؟ آیا پس از اتمام کار طرفین احساس شرمندگی و دست پاچگی خواهند کرد؟ اینها سوال های رایجی هستند که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می شود و اگر شما هم در ذهنتان یک چنین سوالاتی را دارید، مطمئن باشید که تنها نیستید.

    شما و نامزدتان چگونه مقدمات شب عروسی را فراهم می آورید ؟
    تا حدود زیادی بستگی به این امر دارد که آیا پیش از ازدواج از نظر جنسی فعال بوده اید یا خیر (ازدواجهای پیشین). به هر حال با توجه به خستگی ها و استرس هایی که شب عروسی بر روی هر دو طرف وارد می شود، این امکان وجود دارد که زن و شوهر در بهترین شرایط جسمانی نباشند و نتوانند بهترین رابطه جنسی خود را تجربه کنند؛ شما زمانیکه برای شب عروسی خود برنامه ریزی می کنید باید حتماً این امر در ذهن داشته باشید.از سوی دیگر اگر شما و نامزدتان تا قبل از ازدواج هیچ گونه رابطه جنسی نداشته باشید و یکی یا هر دو طرف باکره باشید، احتمال دارد احساس استرس ، اضطراب ، و ترس به شما دست دهد. البته همه این احساسات کاملاً قابل درک هستند، اما هیچ دلیلی برای بروز یک چنین احساساتی وجود ندارد. نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم را دنبال کنید و مطمئن باشید که با قدری تفاهم و درک متقابل شب فراموش نشدنی عروسی خواهید داشت، حتی اگر به رابطه جنسی هم ختم نشود.

    انتظارات غیر واقعی نداشته باشید

    زمانیکه زندگی مشترک خود را شروع می کنید، باید همچنان توجه داشته باشید که شب عروسی شما نمی تواند رمانتیک ترین لحظه ای باشد که در تمام طول عمر خود تجربه کرده اید. حقیقت اینجاست که شب های عروسی رمانتیک، فقط متعلق به پرده های سینما هستند. واقعیت اینجاست که هم عروس و هم داماد به دلیل فشار کاری و استرس موجود خسته تر از شب های قبل هستند، و این امر آنها را در بهترین شرایط برای معاشقه قرار نمی دهد.
    تجربه شخصی شما هر چه که باشد، هیچ گاه نباید استراتژیتان این باشد که انتظار زیادی از شب عروسی داشته باشید. فشار بیخودی روی خودتان وارد نکنید چرا که این امر شما را مضطرب و عصبی می کند و سبب می شود که اجازه ندهد شما آن لذتی را که لازم است از شب عروسی خود ببرید. هیچ گونه باید و نبایدی در مورد اتفاقاتی که ممکن است در آن شب روی دهد، وجود ندارد. فقط آرام و ریلکس باشید، با هم حرف بزنید، صمیمی شوید و انتظارات خود را پایین بیاورید.
    اگر بتوانید یکدیگر را آرام کنید و با هم صمیمی باشید، یک تجربه جنسی عالی را یا همان شب یا در شب های آتی تجربه خواهید کرد. از سوی دیگر حتی اگر شب اول رابطه جنسی برقرار شد اما لذتی را که در نظر داشتید نبردید، بقیه عمر وقت دارید که تکنیک هایتان را عوض کنید. در حال حاضر فقط باید روی این مطلب تمرکز کنید که از بودن با هم لذت ببرید.

    برنامه ریزی کرده و خود را آماده کنید

    بسیاری از زوج ها هستند که مدت های طولانی می نشینند و در مورد جزئی ترین مسائل عروسی با هم صحبت کرده و تک تک امور را برنامه ریزی می کنند، اما هیچ گونه حرفی در مورد شب عروسی با هم نمی زنند. باید قدری از توجه خود را که با وسواس تمام نثار امور نه چندان با ارزش می کنید، صرف آماده شدن برای شب عروسی کنید. هر چقدر بیشتر زمان داشته باشید ، کمتر ناشیانه عمل می کنید و لذت بیشتری می برید.
    بهترین کار این است که زمانی را بگذارید و با هم در مورد این مطلب صحبت کنید، انتظاراتتان را با هم در میان بگذارید و به هم بگویید که از چه چیزی لذت بیشتری خواهید برد. سعی کنید همدیگر را بیشتر بشناسید ، به تمایلات یکدیگر احترام بگذارید ، و مرز و محدوده را نیز رعایت کنید. حتی می توانید از همسر خود دعوت کنید تا با هم این مقاله را بخوانید تا راه گفتگوهای بیشتر در این زمینه برای شما باز شود. اگر پیش از اینکه در مرحله انجام قرار بگیرید، در مورد آن مسائل با هم صحبت کنید، هر دو نفر احساس آرامش بیشتری پیدا خواهید کرد.
    سعی کنید که پیش از آغاز زندگی مشترک به باشگاه ورزشی بروید، برنامه های تناسب اندام را از سر بگیرید، و اندام خود در یک وضعیت مناسب قرار دهید. اگر زیبا به نظر برسید ، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبی به شما خواهد داد ، خودتان هم احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

    همچنین باید توجه داشته باشید که شب های دیگر با هر لباسی که می خوابید شب عروسی نباید این کار را بکنید و نه باید با شلوار جین بخوابید نه پیجامه. یک دست لباس خواب مخصوص برای این شب تهیه کنید ، به طوری که به شما بیاید ، و چهره تان از هر زمان دیگر زیباتر کند. البته ما نمی گوییم چیزی بپوشید که در آن راحت نباشید بلکه باید چیزی را انتخاب کنید که در آن راحت بوده و در عین حال به شما بیاید و جذابتان کند.
    پیش از اینکه خرج و مخارج عروسی سر به فلک بزند ، بنشینید و این مورد را هم در لیست خرید های خود بگنجانید که از همه چیز مهمتر هستند. از جمله وسایلی که باید در چمدان خود بگنجانید به شرح زیر می باشند:
    1- لباس زیر زیبا و جذاب
    2- آهنگ های عاشقانه که به شما آرامش می دهند
    3- تهیه آب نبات های طعم دار و شمع های خوشبو که فضا را عاشقانه تر کنند
    4- وان آب گرم. (هتل ها از ارائه این خدمات به شما خیلی خوشحال خواهند شد)
    5- عطرهای خوشبو و کرم های ماساژ
    6- قرص های کنترل بارداردی (مگر اینکه بخواهید از همان شب اول خانواده خود را گسترش دهید)

    ریلکس باشید و فشار را از خود دور کنید
    در ابتدا باید فشار را از روی خود دور کنید. هر دوی شما روز سختی را پشت سر گذاشته اید و باید از این به بعد عادت کنید که شب ها هم در کنار هستید و می خواهید از این پس در کنار یکدیگر زندگی کنید.لباس های عروسی را از تن خود در بیاورید و لباسی بپوشید که در آن راحت هستید. می توانید پلاکارت لطفاً مزاحم نشوید را نیز بر روی درب اتاق خود نصب کنید تا کسی مزاحمتان نشود. درب اتاق را قفل کنید و بنشینید در کمال آرامش در مورد روزی که گذشت با هم صحبت کنید. نکات جالبی که اتفاق افتاده را با هم در میان بگذارید و بگویید که چه چیزی بیش از پیش در ذهنتان باقی خواهد ماند. همچنین می توانید یک هدیه کوچک شب عروسی تهیه کنید و به یکدیگر بدهید. اگر هم قرار است که صبح به پرواز برسید به یکی از بستگانتان بسپارید تا صبح شما را بیدار کند.
    زمانی که فشار و استرس روزانه از شما دور شد ، می توانید صحنه را قدری صمیمانه تر و نزدیک تر کنید. می توانید از جکوزی یا وان استفاده کنید. این کار آرامش بیشتری به هر دوی شما می دهد. بعد هم یکدیگر را ماساژ دهید تا هم آرامش بیشتری پیدا کنید و هم ارتباط بهتری با هم برقرار کنید و هم تحریک شوید.

    حرف و حرف و حرف بزنید
    با هم حرف بزنید. موسیقی ، لباس زیر جذاب ، و شمع می توانند خیلی کمک کنند، اما هیچ چیز نمی تواند به اندازه صحبت کردن شما دو نفر را تحریک کند. حتی بوسیدن هم پس از حرف زدن به وقوع می پیوندد. افرادی که فوراً وارد تخت خواب می شوند و اینگونه به گرمای لحظه پاسخ می دهند کمتر به آن صمیمیتی می رسند که پس از حرف زدن و مطلع کردن یکدیگر از تمایلاتشان پدید می آید.
    زمانیکه نوبت به صحبت کردن در مورد صمیمیت جنسی می رسد، ناشی گری یکی از بزرگترین شکاف هایی است که زوجین را از یکدیگر جدا می کند ؛ اگر شما دو نفر تا کنون ننشسته اید و حرف بزنید الآن موقع انجام این کار است. هیچ کس نمی تواند به شما یاد بدهد که چگونه باید با هم رابطه جنسی برقرار کنید و یا چگونه با هم صمیمی تر شوید چرا که این امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردی متفاوت است. یک گفتگوی کوتاه در این مورد می تواند خیلی از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد.
    در مورد تمایلات و خواست های خود با یکدیگر صحبت کنید. این امر که شما در مورد رساندن یکدیگر به اوج لذت احساس مسئولیت می کنید ، می تواند باز هم شما دو نفر را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند ، و اگر بتوانید در مورد "چگونه" و "کدام قسمت" هم با هم حرف بزنید، این امر می تواند لذت جنسی شما دو نفر را بیشتر کند.
    بسیاری از آقایونی که تجربه بیشتری نسبت به همسرانشان دارند اظهار می دارند که خانم به این دلیل که خیلی خجالتی و مضطرب ، است شب زفاف را خراب می کند. چون شما همسر او هستید ، پس این وظیفه شماست که او را درک کرده و با ملاحظه و محتاطانه رفتار کنید. اینگونه به قضیه نگاه کنید: این آسان ترین کار در دنیا نیست که لباس هایتان را در بیاورید و با مردی که خوب شاید کمی غریبه باشد یک رابطه جنسی آتشین داشته باشید. او فقط در حال شناختن بهتر شماست. ادراک های ابتدایی او را به منزله نوعی عدم پذیرش نگذارید. مربوط به شما نیست، مربوط به اوست و شما باید کاملاً این مطلب را درک کنید و با او در مورد این مطلب حرف بزنید و کاری کنید که او احساس راحتی و آرامش پیدا کند.این امر در مورد خانم ها هم صدق می کند. اگر می خواهید همسرتان کاری انجام دهد و یا از انجام کاری دست بردارد به او بگویید. انتظار نداشته باشید که او از روی حالت صورتتان بفهمد که چه چیزی در ذهن دارید. اگر شما یاد نگیرید که در تخت خواب به جای خودتان صحبت کنید، همسرتان تصور می کند که همه چیز خوب و روبه راه است. شاید اینطور نباشد! به همین دلیل باید او را بدون اینکه توهینی متوجهش باشد ، آموزش دهید. صمیمیت و رابطه جنسی در سایه ی رضایت و لذت معنا پیدا می کنند. هر چقدر بیشتر با هم صحبت کنید، رویهم رفته لذت بیشتری هم خواهید برد.

    همه چیز به رابطه جنسی ختم نمی شود
    بسیاری از زوج ها اظهار می دارند که شب اول با هم رابطه جنسی نداشته اند. خوب به هر حال این مورد اصلاً بد نیست. خودتان را در نظر بگیرید که ماه ها برای این روز برنامه ریزی کرده اید و ترتیب کارهای مختلف را داده اید، و خودتان را برای بزرگترین روز زندگیتان آماده کرده اید. سنت های بیشمار ، صورتحساب های بیشماری را برای پرداخت کردن به شما تحمیل می کنند. به هر حال بسیاری از افراد احساس خستگی شدیدی می کنند و فقط می خواهند آرام بوده و در کنار هم باشند.
    می توانید از سایر انواع نزدیکی ها ، مانند :حرف زدن ، لمس کردن ، در آغوش گرفتن ، بوسیدن ، ماساژ دادن و در آغوش گرفتن استفاده کرده و لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که لذات جنسی را می توان از راههای دیگر نیز نشان داد .
    به خصوص برای خانم ها ، معاشقه فقط به رابطه جنسی ختم نمی شود . اگر احساس می کنید که آمادگی انجام رابطه جنسی را ندارید ، در آغوش گرفتن ، بوسیدن و نوازش کردن هم می توانند جایگزین های مناسبی برای آن باشند. بنابراین چه در شب عروسی با هم رابطه جنسی برقرار کردید ، چه کار به این مرحله ختم نشد ، فقط باید مطمئن شوید که همدیگر را محکم در آغوش گرفته و احساساتتان را به یکدیگر انتقال می دهید. چند کار کوچک است که می توانید انجام دهید؛
    به چشم های هم نگاه کنید و بگویید: "دوستت دارم" بهترین زمان برای اعتراف به این موضوع که شریکتان را دوست می دارید ، زمانی است که در صمیمیت کامل به سر می برید و یا در حین برقراری رابطه جنسی هستید. اگر در این لحظه بتوانید با هم ارتباط برقرار کنید ، هر زمان دیگری هم می توانید! ارتباط چشمی صمیمت را تشدید می کند چرا که حاوی این پیام است که شما دو نفر برای هم اهمیت قائل هستید.

    هیچ گزینه صحیح و یا غلطی وجود ندارد
    رابطه جنسی چیزی نیست که در شما استرس ایجاد کند. شاید کتاب های بیشماری در این زمنیه نوشته شده باشند که چگونه می توانید این کار را انجام دهید، اما همه چیز به میزان صمیمیت دو طرف بستگی دارد. نگران نباشید که آنرا حتماً به شیوه صحیح انجام دهید، برای شروع فقط اجازه دهید که همه چیز خیلی طبیعی آغاز گردد و حتم داشته باشید که از صمیمت ایجاد شده لذت خواهید برد. اگر بیشتر پیش رفتید که چه بهتر!
    در شب زفاف ، اصلاً نگران نباشید که چرا همه چیز آنطور که باید پیش نرفت. شما برای تمرین کردن هزاران شب دیگر را نیز در اختیار دارید. شاید اکثر زوج ها شب اول ناشیانه نسبت به هم برخورد کنند چرا که گامی به سوی برداشتن کلیه مرزهاست. به خودتان وقت بیشتری بدهید تا باز هم یکدیگر را بهتر درک کنید و متوجه شوید که دفعه آینده چگونه می توایند آنرا بهتر انجام دهید.


    امتیاز : نتیجه : 33 امتیاز توسط 7 نفر مجموع امتیاز : 7


    نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
    بازدید : 1255
    تاریخ : سه شنبه 16 / 4 / 1392 زمان : 22:32 | نویسنده : خانم باران نفیسی | لینک ثابت | نظرات ()
    مطالب مرتبط
    آخرین مطالب ارسالی
  • دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب دانلود رایگان فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی رستم و سهراب
  • دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی دانلود رایگان مستند مرتضی پاشایی
  • دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها دانلود رایگان ویژه برنامه شبی با ستاره ها
  • دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep
  • آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته آموزش رقص ایرانی به صورت مبتدی تا پیشرفته
  • جا موبایلی اتومبیل GRIP GO جا موبایلی اتومبیل GRIP GO
  • دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما دانلود انواع فونت بسم الله برای پروژه های و تحقیقات شما
  • علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟ علت بوی مخصوص حین رابطه ‌جنسی چیست؟
  • نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال نکات آموزنده مسائل جنسی برای خانمهای میانسال
  • لیموناد پرتقالی لیموناد پرتقالی
  • سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن سفره آرایی با پنیر و زیتون به شکل پنگوئن
  • پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف
  • توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان توصیه های پزشکان درمورد روابط جنسی زوجهای جوان
  • دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند دیو و دلبر همیشه در کنار هم هستند
  • رابطه جنسی سالم رابطه جنسی سالم
  • 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری 8 باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری
  • بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری بررسی آمیزش جنسی در دوران بارداری
  • آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟ آیا خونریزی حین رابطه جنسی طبیعی است ؟
  • هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro هدفون حرفه ای بیتس پرو - Beats Pro
  • ساعت بند چرم الیزابت ساعت بند چرم الیزابت
  • مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم مشاوره ازدواج: من پاکم و دوست دارم با مثل خودم ازدواج کنم
  • 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی 4 هفته اول آشنایی دوران نامزدی
  • اعتماد: مبنای روابط اعتماد: مبنای روابط
  • توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی توصیه هایی در رابطه با زبان جسمانی
  • 5 مرحله تکامل عشق 5 مرحله تکامل عشق
  • سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس سرگذشت لیلا حاتمی و مادرش زری خوشکام+عکس
  • چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها) چگونه شاهزاده سوار بر اسب سفید بیابیم (مخصوص خانمها)
  • چرا وی چت باید فیلتر می شد؟! چرا وی چت باید فیلتر می شد؟!
  • 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه 30 نکته برای پیروزی در قرارهای ملاقات عاشقانه
  • ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    نمایش کلیه نظرات
    اطلاعات کاربری

    عضو شويد

    نام کاربری
    رمز عبور

    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آرشیو
  • هفته دوم بهمن 1394
  • هفته سوم دی 1394
  • هفته سوم بهمن 1393
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته سوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1392
  • هفته سوم بهمن 1392
  • هفته دوم بهمن 1392
  • هفته اول بهمن 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته چهارم دی 1392
  • هفته دوم دی 1392
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • هفته چهارم بهمن 1391
  • هفته سوم بهمن 1391
  • هفته دوم بهمن 1391
  • هفته اول بهمن 1391
  • هفته چهارم دی 1391
  • هفته سوم دی 1391
  • هفته دوم دی 1391
  • خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    لینک دوستان
  • ایمپلنت دندان
  • دوستانه
  • آموزش رقص خردادیان
  • با ۱۰ روش آسان دختر ی زیبا و سالم باشید
  • آمادگی های قبل از انجام لیزر را بدانید
  • یک راه خانگی خیلی مؤثر برای کاهش وزن
  • بهترین راه برای وکس کردن خانگی را بیاموزید
  • راه های مراقبت از پوست در شب
  • چگونه پس از ماه عسل از رکود زندگی جلوگیری کنیم؟
  • آموزش تصویری ساخت ایمیل یاهو (روش جدید)
  • خودتان چتری هایتان را در خانه کوتاه کنید
  • بهترین رنگ مو برای پوست های مختلف
  • برای خرید لپ تاپ به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • روش های مراقبت از لپ تاپ
  • یک کارآفرین چگونه با قطعات لگو یک کسب و کار میلیاردی راه انداخت؟
  • روش صحیح آرایش چشم و ابرو را بدانید
  • نکات بهداشت ویژه دختران و زنان
  • روشهای متوقف کردن غر زدن خانمها
  • آشنایی با وسایل وعلائم و اصطلاحات بافتنی
  • دعایی بسیار مجرب برای حاجت گرفتن
  • چگونه متناسب با صورت مان رژگونه بزنیم؟
  • مدل طراحی ناخن جدید و جالب 1393
  • بهترین آرایش صورت با موی بلوند و پوست روشن
  • تاثیر استفاده از رنگ نارنجی در لباس
  • طرز تهیه پودینگ حضرت نوح (آش عاشوره)
  • ماکیاژ چشمها
  • آموزش طبخ غذاهای مخصوص ماه رمضان
  • دانلود رایگان سخنرانی استاد رائفی پور در احیا شعبان ۹۳
  • وقتی مردی شما را بخواهد...
  • کمیاب آنلاین
  • کمیاب آنلاین
  • کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان
  • کمیاب آنلاین
  • ژل تاخیری ویژه آقایان
  • مفاهیم عشق
  • نشانه های عاشق شدن
  • چگونگی رفتار با زنان زیبا، آنها را با الماس و مروارید بمباران نکنید!
  • IUD وسیله ی جلوگیری از بارداری
  • قدر عشق زندگیتان را بیشتر بدانید
  • از تجاوز به یک زن تا قدرمندترین زن جهان شدن
  • بوسیدن و همه چیز درباره آن
  • برترین مرجع خرید آنلاین
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • فروشگاهی مطمئن با قیمتی عادلانه و کیفیتی عالی
  • معرفی شما به ایران عزیز
  • ظرف غذاي جادويي کودک Universal Gyro Bowl
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • نکات خانه داری
  • کیفیت برتر زندگی زناشویی در دستان ماست
  • The safest service to upload files can earn
  • آگهی نامه
  • آگهی و تبلیغات رایگان
  • سیستم نیازمندی های آریا تبلیغ
  • محصولات جدید و پرفروش آیسیس نتورک
  • خرید کارت شارژ
  • هر چي بخواي
  • دانلود آهنگ
  • آنس نت ارائه دهنده هاست رایگان-SMS
  • Vpn رایگان
  • جالب ترين اتفاقات دنيا
  • طراحی وب سایت و برنامه نویسی و گرافیک
  • همه جورش
  • مرکز کسب درآمد و صرافی اینترنتی
  • همه چيز و از همه جا
  • حقوق پله پله تا ثروت عالی
  • سیستم آپلود و کسب ثروت
  • آپلود رایگان و کسب درآمد عالی
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت+نرم افزار
  • آموزش کنترل فرزندان در اینترنت
  • کارگاه آموزشی میکس و مونتاژ صدا و موسیقی
  • آموزش سریع و جامع و حرفه ای windows 7
  • آموزش جامع ویندوز ایکس پی XP
  • نرم افزار AUTODESK 2013
  • ساخت آلبوم عکس بصورت سه بعدی و متحرک
  • آموزش جامع و کاربردی Guitar flamenco
  • آموزش طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
  • نگهدارنده سیم کامپیوتر Cable clip
  • اموزش سریع وجامع اصول حرفه ای Windows 7
  • بازی PC DVD فیفا FIFA 2013
  • آموزش جامع وکابردی مهارتهای هفتگانه ICDL
  • مجموعه نرم افزارهای کاربردی
  • آموزش جامع و کاربردی رتوش عکس با فتوشاپ
  • نرم افزار تری دی مکس ۳ds Max ۲۰۱۲
  • تل مو حجم دهنده بامتل
  • رخت آویز جادویی واندر هنگر
  • جارو برقی مخصوص ماشین
  • طرح پاک کن مشکی
  • اف ام پلیر XP-25R آبی
  • با Angry Birds آهنگ گوش دهید ، همه جا !
  • MP3 Player طرح اندروید
  • لیست محصولات زناشویی شعبه اول آیسیس
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • محصولات پزشکی منتخب سایت آیسیس ***از صفحه نخست ما هم دیدن کنید
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • بندانداز برقی صورت و بدن – فوق العاده سریع و راحت
  • کالکشن ارباب حلقه ها
  • مستند سیاره منجمد
  • mp3 پلير بيسيم اورجينال
  • مجموعه بازي و نرم افزار اندرويد - ماکسيمم آندرويد فقط در 3 DVD
  • شارژر جيبي همه کاره - چراغ قوه قوي - دستگاه تشخيص اسکناس جعلي
  • بوک کاور تبلت Samsung galaxy Tab N8000 10.1
  • فليپ کاور گوشي Samsung S III Flip Cover
  • فليپ کاور Samsung Galaxy Note2 - N7100
  • هدفون Beats مدل Studio HD
  • سریال جذاب خاطرات یک خون آشام
  • تابلوهای نقره- صلوات
  • تابلوهای نقره بسم الله
  • تابلوهای نقره
  • سریال سوپرنچرال
  • سریال ایزل (دوبله فارسی)
  • مجموعه بینظیر آفیس2013 + آموزش آفیس 2010
  • جاذبه های توریستی و طبیعی روسیه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی چین
  • جاذبه های توریستی و طبیعی هاوایی
  • سریال فوق الـــعـــاده زیبای Breaking Bad
  • کالکشن دنیای زیرین
  • نگهدارنده سیم و کابل Cable clip
  • ادکلن Pure Black
  • گلچین 5 تا از بهترین کارتونهای 2012
  • مجموعه فیلمهای بتمن
  • سریال بسیار زیبای فرار از زندان
  • مستند بسیار زیبای زیبائی مارها
  • موس USB طرح اپل(سیم دار)
  • ادکلن مردانه الور شانل (Allure Chanel)
  • تابلوهای نقره- وان یکاد بزرگ
  • آموزش نرم افزارهای کابردی
  • آشنای محبوب
  • خدایا دوستت دارم (ارتباط دوستانه و صمیمی با خدا)
  • کابل HDMI سامسونگ گالاکسی (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy S3 (اورجینال)
  • کیف Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • گارد محافظ Sony Xperia P
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note
  • گارد محافظ Samsung Galaxy S Advance
  • کیف Samsung Galaxy Note
  • کابل HDMI سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی) ک
  • کابل فلش سامسونگ S3 (اورجینال شرکتی)
  • گارد محافظ Samsung Galaxy Note 2 N7100
  • کیف چرخشی و چرمی سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000 (اورجینال شرکتی)
  • خرید کیف HTC One S
  • اموزش دفاع شخصی خیابانی
  • نرم افزار خانواده خوشبخت (ازدواج - تکنيک هاي همسرداري - تربيت فرزند)
  • نام به فارسی : مردگان متحرک
  • دستبند طرح سیم خاردار – شیک و امروزی
  • سريال کمدي نظريه ي بيگ بنگ
  • مستند سرعت زندگي
  • انیمیشن فوق العاده بره نا قلا
  • جاذبه های توریستی و طبیعی فرانسه
  • جاذبه های توریستی و طبیعی برزیل
  • جاذبه های توریستی و طبیعی مکزیک
  • صابون معجزه گر خرچنگ نیترو - Nitro
  • آموزش شیک ترین روشهای بستن شال
  • ساعت کاسیو مدل EF 554 (دور آبی) ضد آب
  • ساعت طرح کاسیو مدل EF 524 ضد آب
  • ساعت کاسیو مدل EF-564
  • ساعت دیواری طرح پرنده
  • دستبند Marina
  • حراجی ادکلن job for men
  • خرید اینترنتی جعبه موزیکال قلبی
  • مجموعه نرم افزار سیمبین
  • مجموعه نرم افزار اندرویید
  • رم ریدر چراغ دار طرح درخت Logitex صورتی
  • اسپیکر فلش خور زیبا سبک رادیو های قدیمی
  • هاب یو اس بی 4 پورت خرگوشی زرد
  • هاب یو اس بی 4 پورت آدمکی
  • بلوتوث بند انگشتی * حراج
  • هدست Viera VI-3000
  • پد ماوس Angry Birds زیر نور مهتاب
  • فلشSilicon 4GB مدل عروسک چینی
  • میکروفون TONB TDM-10
  • فن خنک کننده لپ تاپ مدل تاشو *فروش ویژه
  • آهنگ ، داستان و بازی های کودکان به انگلیسی + متن و ترجمه
  • ونوس حشره خوار
  • کبریت دايمی
  • ساعت سامورایی طلایی مارک دار
  • نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)
  • ساعت دیواری طرح فرشته و ستاره
  • ساعت دیواری (طرح قهوه)
  • ساعت دیواری (طرح پرواز پروانه)
  • كمربند طبي كازماديسك KOSMODISK
  • چاقو سراميكي يوشي بليد ( Yoshi Blade )
  • آموزش رانندگي به زبان فارسي
  • ست سه تیکه ادکلن she نارنجی
  • پک آموزش شعبده بازی
  • بیگودی جاویی
  • حراجی ادکلن adidas
  • گوشي تيکسل X7
  • جا شكلاتي شوكر
  • چسب دفع سموم کف پای kinoki
  • تخم مرغ شکن EZ CRACKER
  • موبايل تيکسل X4
  • لامپ فانوس LED بهترین وسیله برای مسافرت جاده و منزل
  • ستگاه دوخت کیسه فریزر و کیسه نایلونی
  • شانه ی سر جادویی
  • کمربند چربی سوزTELAISI
  • آموزش کامل ورزش پارکور
  • ساعت سامورایی LED
  • ادکلن best
  • ادکلن EveryOne
  • بومرنگ
  • فرزبي چراغدار جديد
  • موزن میکروتاچ مجیک +کیف لوازم جانبی
  • موس بیسیم طرح اپل (Wireless Apple Mouse)
  • ساعت دیواری پروانه طرح 1
  • مجموعه آموزش آشپزی ایرانی:پكيج جامع
  • انگشتر فیروزه اصیل
  • نیم ست فیروزه الیزابت
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • ست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوصست کامل موزن میکرو تاچ با کیف مخصوص
  • آبميوه گيري پرو وي جويسر Pro V Juicer
  • شاهكارهاي معماري جهان
  • بازی کامپیوتری Need for Speed: Most Wanted 2
  • بازی کامپیوتری Assassins Creed III
  • بازی Call of Duty Black Ops 2
  • تخته جادویی بدون جوهر و باطری قابل نوشتن دفعات نامحدود
  • ست کیف پول خودکار جاکلیدی مردانه شیک مارک Leather
  • کیف تاشوی جادویی مارک walmart مخصوص خرید و مسافرت
  • هدفون بیتس طرح SOLO HD
  • منشی سخنگو
  • مجموعه قرآن به فارسی عربی انگلیسی +تفسیر
  • نرم افزار مدیریت آتلیه و عکاسی + حسابداری
  • سرم مو (حاوی کلاژن و عصاره خالص خاویار)قابل استفاده در آقایان وخانم ها
  • بازی Medal of Honor Warfighter برای PC
  • کتاب صوتی"چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
  • حرفه ای ترین دوره آموزشیASP.NET به فارسی
  • کتاب صوتی "نامه های دکتر علی شریعتی "
  • دستگاه مانیکور یا سوهان برقی ناخن
  • دستگاه صابون ریز مایع اتوماتیک
  • اسپری بادکننده و پنچر گیری
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • تی شرت طرح یا حسین
  • تی شرت محرم طرح یا سیدا الشهدا
  • شال محرم طرح 2
  • تی شرت محرم طرح ثارالله
  • شال محرم طرح ثارالله
  • گردنبند پروانه صدف واقعی
  • ساعت Puma 2013
  • مجموعه عظیم آموزشی فارسی فتوشاپ سه بعدی
  • هدفون حرفه اي بيتس Beats
  • آچار فرانسه كامپيوتر 2013
  • صابون ضد لک عسل و پرتقال والنسی
  • صابون ضد عرق تمبر هندی
  • صابون ضد جوش ستاره دریایی
  • صابون ضد لک اختاپوس دریایی
  • صابون روشن کننده جوانه گندم
  • صابون جوان کننده روغن شتر مرغ
  • صابون ضد چروک جنــســینگ
  • صابون جوان کننده روغن مار
  • شامپو کریستال جنــســینگ ضد ریزش مو والنسی
  • شامپو کریستال خاویار تقویت کننده مو
  • شامپو کریستال سیر ضد ریزش والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال جوانه گندم رشد مجدد مو والنسی VALENSEY
  • شامپو کریستال فلفل تقویتی والنسی VALENSEY
  • سرم تقویت کننده مو کریستال خاویار والنسی VALENSEY
  • سرم مو کریستال حاوی روغن مار والنسی
  • روغن مو تقویتی خاویار والنسی VALENSEY
  • روغن مو تقویتی سیر والنسی VALENSEY
  • تسکین درد های آرتروز با روغن ماساژ شتر مرغ والنسی
  • روغن ماساژ کوسه ماهی
  • درمان ریزش موی سر با کرم بناول جوانه گندم والنسی
  • کرم نرم کننده و تقویت کننده مو والنسی
  • خش گير بدنه خودرو ( SCRATCHES REMOVE )
  • کرم مرطوب کننده دست و ناخن حاوی کراتین
  • پن ضد جوش LILAC
  • ژل مو حالـــت دهنده بسیار قوی والنسی
  • واکـس موی والنسی VALENSEY
  • کرم پر کننده چین و چروک صورت با بوتاکـس ROSAGRAF
  • چسب موی گیاهی قوی والنسی VALENSEY
  • رم تقویت کننده مو سر روغن دم اسب والنسی
  • کرم گیاهی ترک پا قوی والنسی VALENSEY
  • تب سنج دیجیتالی بهترین دماسنج دیجیتال بدن
  • مدادتراش جادویی شامل تراش و جا قلمی دکوری
  • ساعت عشق جدید ساعت رومیزی LOVE
  • آموزش کاشت ناخن سریع و آسان از مبتدی تا حرفه ای
  • عروسک سال 92 عروسک مار قلبی
  • شمع سال 92 نماد حیوان سال 1392
  • ساعت انگری بردز ساعت angry birds رومیزی
  • کرم ضد ترک شکم والنسی VALENSEY
  • کرم رفع سیاهی بدن والنسی VALENSEY
  • ژل لاغری جلبک دریایی والنسی VALENSEY
  • کرم میگو ضد جوش و سفید کننده قوی والنسی
  • کرم ضد آفتاب والنسی VALENSEY
  • اسکراب بادام ضد لک و ضد جوش والنسی VALENSEY ش.مجوز:23837/ب ن 1 /87
  • کرم جوان کننده و ضد پیری والنسی VALENSEY ش.مجوز 100241012030
  • اتو مو حرفه ای 4 کاره براون BRAUN PROFESSIONAL HAIR IRON
  • جامع ترین بسته حسابداری ایران+گواهی+اصل رافع7+آموزش هلو ورافع7
  • اپیلاتور براون
  • رنگ فوری موی A+B
  • مبل ماساژور بادی
  • ویندوز ایکس پرو windows Xpro 2010
  • Windows XP Service Pack 3
  • پوست کن جادویی
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
  • خريد سرشیر آب LED
  • عینک جیمز باند
  • موکن ویزیت با جعبه آرایشی
  • ماشین ریش تراش
  • نمونه سوالات دروس عمومی مقطع کارشناسی
  • بسته ویژه آموزش ریاضی معلمان ششم ابتدایی
  • فیلم آموزشی Excel 2007 به زبان فارسی
  • فیلم آموزشی Access 2007 به زبان فارسی
  • آموزش زبان عمومی دانشگاه پیام نور
  • بانك اطلاعات تجاري دو ميليون شركت خارجي از سراسر دنيا
  • بسته طلایی کتابها و مقالات رشته مدیریت
  • بسته طلایی مقالات، پروژه ها و نرم افزار های رشته حسابداری
  • ام پی تری پلیر بی سیم
  • موکن MicroTouch Max
  • آموزش c++ بصورت تصویری
  • آموزش طراحي اصول طراحی با مداد
  • آموزش نرم افزار حسابداری هلو
  • فیلم اموزش نرم افزار نرو - رایت CD و DVD
  • آموزش کامل زبان نصرت + دوره تقویت حافظه
  • مکالمه زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی
  • بطری آب جادویی
  • پودر پر پشت کننده موی Toppik
  • شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)
  • آموزش ویدئویی فتوشاپ به زبان فارسی
  • پکیج ویژه استخدام در شرکتهای ایرانی
  • آلبوم موسیقی آرامش بخش کودکان mp3
  • آموزش تصویری نرم افزار حسابداری رافع 6
  • حشره کش الکترونیک (طرح راکت)
  • عینک آفتابی پلیس مدل S8563
  • بیگودی جادویی مجیک
  • تي شرت انگري بردز ، پرندگان خشمگين
  • اسپیکر فلش خور
  • تی شرت لاغری اسلیم لیفت مردانه
  • کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان
  • بیگودی جادویی
  • نسخه نهایی وینــدوز 8 اورجینال
  • نسخه اصلي ويندوز اكسپرو xpro 2.5 اورجينال
  • بازي كامپيوتري ليگ برتر 92-91
  • ساعت اسپرت Top Gear
  • ماسك جادويي دور چشم (با 3 كاربرد جادويي)
  • آیا تا بحال لذت یک تخفیف 30 درصدی را تجربه کرده اید؟
  • موس بی سیم طرح اپل
  • ظرف غذاي جادويي کودک
  • ونوس حشره خوار
  • نیم ست تیتانیوم حریم سلطان
  • جا کنترلی رو مبلی
  • ماسک ژله ای بایترون
  • کلاه فوق ‎العاده زیبای شاپو اسپرت
  • هدفون بیتز beats by dr. dre
  • ست مانیکور سالن شیپر
  • موچین لیزری
  • جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده)
  • با گیره مغناطیسی به درمان خرو پف خود اقدام نمایید
  • کوچک کننده بینی
  • اسپری بادکننده و پنچر گیر وینز
  • اسپری اطفاء حریق کوچک
  • پد ضد درد قاعدگي بانوان
  • چرخ خیاطی دستی مسافرتی
  • موزن بینی و گوش و خط زن
  • آبلیمو گیری دستی جادوییLemon Juicer
  • دوربین دید درشب
  • چسب لاغری KIYESKI
  • سلولز با ژل لاغری
  • یک لاین اسلیم
  • ژل افزایش دهنده قد
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro
  • خودکار جادویی
  • گن لاغری مردانه
  • عینک حرفه ای شنا
  • عینک شیک و مدرن آدیداسadidas
  • بطری آب جادویی
  • عینک شیک و مدرن نایک NIKE
  • چراغ قوه پليسي شكاري
  • هدست mp3 بی سیم
  • نرم افزار فارسی کنترل کودکان
  • دستگیره خرید
  • محافظ لباسهای ظریف
  • ساعت بیسیم بن تن
  • مژه مصنوعی DuraLash
  • بند انداختن دستی یا بندانداز برقی تمام اتوماتیک
  • ست کامل لباس ben10
  • بالن آرزو
  • ژل كرم آنتي سلوليت (لاغری) لورال
  • گیرنده تلویزیون دیجیتالDVB-T
  • ليزر انگشتي
  • فایرتایر
  • لامپ اضطراری همه کاره هندی بالب
  • چاقو تیز کن
  • بیسیم های واکی تاکی
  • وکیوم بگ
  • دستگاه خردکن سبزیجات
  • ليوان حساس به حرارت
  • قهوه جوش همراه
  • صندلی ماساژور اتومبیل
  • دستگاه بسيار قويvibratone
  • آویز صندلی
  • پد پای دفع سموم Kinoki
  • جاروبرقی ماشین
  • دستگاه بافت مو
  • دستگاه آب پاش جت مینی
  • دستگاه تصفیه آب خانگی سرامیکی
  • صلوات شمار بينظير و كوچك
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60
  • ارسال لینک
  • تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کیفیت عالی ضمانت عدم برگشت محصولاتمان و آدرس company-project.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو

    کدهای اختصاصی
    پشتیبانی
    طراحی و کدنویسی قالب : داریوش فرهنگ